عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 45440
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



...دوستش دارم ولي افسوس


یکی را دوست دارم 
ولی افسوس او هرگز نمیداند 

نگاهش میکنم شاید 

بخواند از نگاه من 

که او را دوست می دارم 

ولی افسوس او هرگز نمیداند

به برگ گل نوشتم من 
تو را
دوست می دارم 
ولی افسوس او گل را 
به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند

به مهتاب گفتم ای مهتاب
سر راهت به کوی او
 
سلام من رسان و گو
 
تو را من دوست می دارم 

ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید 
یکی ابر سیه آمد که روی ماه تابان را بپوشانید

صبا را دیدم و گفتم صبا دستت به دامانت 
بگو از من به دلدارم تو را من
دوست می دارم 
ولی افسوس و صد افسوس 

ز ابر تیره برقی جست 

که قاصد را میان ره بسوزانید 

کنون وامانده از هر جا 

دگر با خود کنم نجوا 
یکی را دوست می دارم 

ولی افسوس او هرگز نمیداند

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مخدخت
ساعت19:24---17 دی 1391
جدا موندن از کسی که دوستش داری با مردن فرقی نمی کند

پس عمری که بدون اون می گذرد مرگی است به نام زندگی


ارمین
ساعت23:31---20 شهريور 1391
اینجا زمین است...ساعت به وقت انسانیت خواب است!عجب موجود سخت جانی است دل! هزار بار تنگ می شود،می شکند،می سوزد،می میرد!و باز هم می تپد!
پاسخ:اگه انساني وجود داشت باشد...


مهری
ساعت10:43---4 تير 1391
نفس جان سلام

تا حالا زیاد به وبلاگ ما سر زدی ممنون

ببخشید که فرصت تشکر نبوده

ممنون از لطف و مهربونیات وبلاگ قشنگی داری

همیشه موفق باشی بدون اینکه کمترین تنهایی رو احساس کنیپاسخ:ممنون عزيزم وظيفه م هست توهم هيچوقت تنهايي رو حس نكني.


reza
ساعت14:25---30 خرداد 1391
در نگاهت خوانده ام غرق تمنایی هنوز



گر چه در جمعی ولی تنهای تنهایی هنوز



بی تو امشب گریه هم با من غریبی می کند



دیده در راهند چشمانم که باز آیی هنوز





پاسخ:ممنون عزيزم


reza
ساعت14:18---30 خرداد 1391
ما می ترسیم ؛ اونی که دوس داریم رو از دست بدیم !



به خاطر همین اینقدر کارای احمقانه انجام میدیم ،



که زودتر از دستش میدیم !!!



پاسخ:واقعا عزيزم كاري ميكنيم زودتر....


مجتبي
ساعت8:29---30 خرداد 1391
هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند

اما همه مي توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه اي بسازند



سلام

اميدوارم شروع خوبي داشته باشيد

منتظرتونم[گل]
پاسخ:ممنون وحتما عزيزم ميام


arezoo
ساعت17:32---29 خرداد 1391
برای نبودن که . . .



همیشه لازم نیستــــــــــ راه دوری رفته باشی



میتوانی همین جا



پشت تمـــــــــام ِ بغضهایت ، گم شده باشی



این روزها خوبم ، کار میکنم ، شعر میخوانم



قصه می نویسم و گـــــــــــاهی



دلم که برایتــــــــــــ . . . تنگ میشود



تمام خیابانها را ، با یادتـــــــــــ . . . پیاده میروم
پاسخ:ممنون عزيزم درست گفتي


محمد جواد
ساعت16:51---29 خرداد 1391
تو را به جای همه زنانی که نشناخته‌ام دوست می‌دارم



تو را به جای همه روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام دوست می‌دارم



برای خاطر عطر گسترده بیکران و برای خاطر عطر نان گرم



برای خاطر برفی که آب می‌شود، برای خاطر نخستین گل



برای خاطر جانوران پاکی که آدمی نمی‌رماندشان



تو را برای خاطر دوست داشتن دوست می‌دارمپاسخ:ممنون عزيزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


حرفهایی برای نگفتن
ساعت1:26---29 خرداد 1391
واعظی پرسید از فرزند خویش

هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟

صدق و بی آزاری و خدمت به خلق

هم عبادت،هم کلید زندگیست

گفت: “زین معیار اندر شهرما، یک مسلمان هست آن هم ارمنیست” !!؟

پروین اعتصامی
پاسخ:ممنون عزيزم


مجتبي
ساعت15:54---28 خرداد 1391
سلام بر مبعث، عید بزرگ نجات از حیرت و سرگردانی، عید ختم ناامیدی،

عید تمایز عدل و ظلم، عید بیداری و تعهّد، عید هدایت

بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد



به امر رب خود لبیک گوییم

به همراه ملائک جمله گوییم

سلام و رحمت حق بر محمد

اللهم صل علی محمدو آل محمد



منتظرتونم [گل]
پاسخ:ممنون عزيزم حتما


حرفهایی برای نگفتن
ساعت2:49---26 خرداد 1391
خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک



ولی جالب اینجاست ٬ تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی



ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام
پاسخ:ممنون واقعا درست گفتي چون روخيلي داريم كه فراموشش ميكنيم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 24 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com